.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیروزی خیره کننده استقلال در بازی خارج از خانه

در نخستین دیدار هفته هشتم لیگ برتر، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه ثامن مشهد با نتیجه پرگل 5-0 ابومسلم بحران‏زده را شکست داد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.
استقلال که ظرف چند هفته اخیر روند رو به رشدی را طی کرده، این بار هم با ارائه یک بازی با برنامه و هدفمند ابومسلم را شکست داد تا هفته آینده در بهترین شرایط خود مقابل پرسپولیس قرار بگیرد. اما آبی‏ها در این بازی برای دربی 67 تلفات دادند و با کارت زردی که برهانی و بیک‏زاده دریافت کردند، این دو بازیکن سه اخطاره شدند و بازی هفته آینده برابر پرسپولیس را از دست دادند.
در این بازی، ابومسلم و استقلال در نیمه اول بازی کاملاً متعادلی به نمایش گذاشتند که هر کدام موقعیت‏های گلزنی اندکی را هدر دادند اما در نیمه دوم استقلال به یک تیم سراسر هجومی تبدیل شد که نتیجه آن به ثمر رساندن 5 گل و از دست دادن چند موقعیت مسلم گلزنی بود. " فرهاد مجیدی " در دقیقه 54 گل نخست آبی‏پوشان را وارد دروازه " غلامی " کرد. روی این گل، ضربه سر " سیدصالحی " را دروازه‏بان ابومسلم بطور ناقص دفع کرد و کاپیتان آماده استقلال در ریباند به راحتی گل اول تیمش را زد. در دقیقه 64 " آرش برهانی " چهامین گل خود در این فصل را به ثمر رساند. او روی پاس بسیار خوب " سید صالحی " دروازه ابومسلم را باز کرد و بلافاصله بعد از این گل با " عنایتی " تعویض شد. 4 دقیقه بعد " حسین کاظمی " هم برای استقلال گلزنی کرد تا صمد مرفاوی با خیال راحت " جانواریو " و " مجیدی " بازیکنان دو اخطاره خود را از زمین بیرون بکشد اما این پایان کار نبود و " سیدصالحی " در دقیقه 89 برای چهارمین بار دروازه تیم میزبان را باز کرد و بازی خوب خود را در این دیدار تکمیل کرد. 3 دقیقه بعد استقلال در میان حسرت تماشاگران مشهدی به گل پنجم خود رسید و " سیاوش اکبرپور " بعد از پشت سر گذاشتن یک هفته پرحاشیه با یک ضربه آکروباتیک و دیدنی گلزنی کرد و پرگل‏ترین پیروزی استقلال با مربیگری صمد مرفاوی را رقم زد.
استقلال با این برد 18 امتیاز شد و موقتاً بالاتر از پیکان 16 امتیازی در صدر جدول ایستاد.

ابومسلم 0-5 استقلال
ورزشگاه:ثامن مشهد، 15 هزار نفر
گل: فرهاد مجیدی 54 – آرش برهانی 64 – حسین کاظمی 68 – سیدمهدی سیدصالحی 89 سیاوش اکبرپور 90+2(استقلال)
کارت زرد: شکوه مقام، حقدوست(ابومسلم) برهانی، بیک‏زاده(استقلال)

ترکیب ابومسلم: غلامی، مومونی، سرآسیابی(87 شاکری)، رجب‏زاده(62 میلاد نوری)، جمشیدی(76 ضیقمی)، حقدوست، شکوه‏مقام، دانش‏دوست، ناصحی، شهرکی، جونیور
سرمربی: ناصر پورمهدی

ترکیب استقلال: طالب‏لو، شکوری، منتظری، امیرآبادی، بیک‏زاده، کاظمی، جانواریو(73 اکبرپور)، حیدری، مجیدی(69 رینالدو)، برهانی(65 عنایتی)، سیدصالحی
سرمربی: صمد مرفاوی


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.636 seconds.